Zmiana funkcjonowania biura. Informacja dla klientów.

Dodano: 19/10/2020 10:33

Drodzy klienci!

W związku z sytuacją epidemiologiczną w powiecie, wprowadzamy nowe zasady funkcjonowania.
W Biurze Obsługi Klienta może przebywać maksymalnie dwóch interesantów (po jednym na stanowisko). Prosimy, aby w tym trudnym okresie nie przychodzić całymi rodzinami do Biura. Interesanci muszą mieć założone maseczki lub przyłbice ochronne, a po wejściu do Biura koniecznie dezynfekują ręce. Zachęcamy, aby wszelkie płatności wykonywać za pomocą przelewów na konto.

Do odwołania nie realizujemy usług dodatkowych u klientów – instalacja dodatkowych routerów, położenie skrętki itp. Oznacza to, że obecnie serwis będzie wysyłany tylko w przypadku usterki uniemożliwiającej korzystanie z usługi. Za bezpodstawne wezwanie serwisu (np. problem po stronie urządzenia klienta) będą naliczane opłaty zgodnie z cennikiem. Nowe instalacje będą wykonywane z zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Podczas każdej wizyty serwisowej klient oraz serwisant muszą mieć założone maseczki/przyłbice ochronne, utrzymywać odległość 2m, a jeśli to możliwe, serwisant powinien mieć możliwość samodzielnej pracy w pomieszczeniu u klienta. W przypadku zauważenia objawów chorobowych u klienta, serwisant może anulować wizytę serwisową. Jednocześnie prosimy klientów o odwoływanie wizyt, jeżeli któryś z domowników ma objawy chorobowe.

Prosimy o wyrozumiałość w tym trudnym czasie.